1. Недорогий спосіб передачі рекламної інформації споживачам.
2. Відсутній фактор прямого вторгнення в особисте життя, на відміну від телевізійної реклами. Ви самі вибираєте — дивитися на плакат або рекламну листівку, вішати на стіну календар або викинути буклет.
3. Довгостроковість і багаторазовість рекламного впливу. Розклеюючи рекламні плакати в громадському транспорті — маршрутках, трамваях, тролейбусах, автобусах і т.п, рекламісти мають прекрасну можливість, не тільки проінформувати споживачів про свої товари та послуги, а й завоювати майбутню та тривалий довіру потенційних Клієнтів.
4. Поліграфічна реклама дає певний час на роздуми. У листівках відсутня можливість використання «25-го кадру» і різних відволікаючих маневрів, на відміну від телевізійної реклами.
5. Використання поліграфії як виду реклами значно спрощує аналіз ефективності рекламних звернень. Так як, найбільш показовим є застосування прямої адресної розсилки.
6. Атака конкурентів! Вручаючи вашу рекламну листівку споживачеві, саме Ви, в даний момент часу, керуєте його розташуванням і впливом. На відміну від телевізійної реклами, Ваш споживач не зможе перемкнути канал і побачити конкурентний відеоролик.
7. Підвищення рівня впізнаваності за допомогою сувенірно-поліграфічної продукції. Подаровані вашим партнерам і клієнтам фірмові календарі, блокноти, плакати, пакети і т.п. можуть бачити та використовувати не тільки по колеги, а й рідні, знайомі, друзі.
8. Рекламну поліграфію можна не тільки побачити, а й відчути на дотик.
9. Різноманітні барвисті рекламні POS-матеріали на місці продажів — це один з ефективних інструментів маркетингу. Побачивши, в магазині барвистий плакат з рекламою шоколаду, виробник має прекрасну можливість удвічі збільшити число покупців даної ТМ в цьому ТЦ.
10. Наявність різноманітних видів рекламної поліграфії. В рамках однієї рекламної промо-акції, можуть використовуватися різні поліграфічні види реклами — від листівок, флаєрів і до блокнотів, календарів, створених відповідно до існуючого.
Із задоволенням потиснемо автору руку, якщо дізнаємося хто