|
03190, г. Киев, ул. Щербакова, 4 E-mail: info@designstore.com.ua |
ДУМКА ЕКСПЕРТА: Якісне поліграфічне оформлення каталогів - це не примха видавця, а реальна потреба, яка суттєво впливає на продажі |
Менеджер Анфіса Сіньова, Группа компаний Printstore Group: Тип перший: іміджевий каталог. Цей поліграфічний продукт створюється з метою популяризації бренду і його товарів і послуг. Іміджевий каталог має запам'ятовуватися потенційними клієнтами, привертати їх увагу і в результаті – позитивно вплинути на вибір товарів або послуг, які надає компанія, що випустила каталог даного типу. Основні прийоми, які використовує дизайнер, створюючи іміджеву поліграфію - це незвичайне, яскраве оформлення, з великою кількістю ілюстрацій товару. Якщо мова йде про дорогу продукцію або#VIP-послуги, каталоги можуть бути надруковані з використанням дизайнерського паперу. Таку поліграфію, як правило, друкують для важливих ділових заходів, виставок і форумів. Тип другий: інформаційний каталог. Такий каталог – акцентований на практичній інформації про товар або послугу. Інформаційні #каталоги потребують кропіткої верстки досвідченого фахівця, який зможе розмістити все, що необхідно знати про товар чи послугу доступно і читабельно. Такі каталоги, як правило, друкуються величезними накладами (що вигідно) і поширюються безкоштовно (нерідко - в адресну або безадресну розсилку). Щоб вдало продавати свій #товар, каталог має бути привабливим на вигляд і зрозумілим за змістом. Людям подобаються красиві і якісно виконані речі. Тому якісне поліграфічне оформлення каталогів - це не примха видавця, а реальна потреба, яка суттєво впливає на продажі. |