eMarketer разом з Bizrate Insights склали рейтинг реклами, яка найбільше дратує споживачів. І хоча в даному випадку мова йде про digital-промо, варто зауважити, що друкована продукція, типу каталогів, набридає набагато менше.
На це є кілька причин: каталоги адресні, каталоги не заважають улюбленим справам, каталоги містять інформацію корисну для адресата і ґрунтовно допомагають визначитися з вибором щодо конкретного типу продукції.
А от, що дратує людей найбільше і може створювати негативний імідж: • Відеореклама з автостартом і звуком на сайтах - 66,7% • Відеореклама з автостартом без звуку на сайтах - 55,0% • Аудіоролики на стрімінгових сервісах або подкастах - 47,4% • Реклама на основі пошукових запитів онлайн - 42.4% • Реклама в стрічці соціальних мереж, таргетована на інтереси і поведінку користувача- 36.3% • Статистичні зображення на сайтах (банерна реклама) продуктів, яку користувач шукав, але не купив - 34.2%
Також еMarketer зазначив, що більше половини респондентів використовують блокувальника реклами.
|