03190, г. Киев, ул. Щербакова, 4
E-mail: info@designstore.com.ua
 

Главная  - Новости  - Складено рейтинг реклами, яка найбільше дратує споживачів  -

Складено рейтинг реклами, яка найбільше дратує споживачів

eMarketer разом з Bizrate Insights склали рейтинг реклами, яка найбільше дратує споживачів. І хоча в даному випадку мова йде про digital-промо, варто зауважити, що друкована продукція, типу каталогів, набридає набагато менше. 

На це є кілька причин: каталоги адресні, каталоги не заважають улюбленим справам, каталоги містять інформацію корисну для адресата і ґрунтовно допомагають визначитися з вибором щодо конкретного типу продукції.

А от, що дратує людей найбільше і може створювати негативний імідж:
• Відеореклама з автостартом і звуком на сайтах - 66,7%
• Відеореклама з автостартом без звуку на сайтах - 55,0%
• Аудіоролики на стрімінгових сервісах або подкастах - 47,4%
• Реклама на основі пошукових запитів онлайн - 42.4%
• Реклама в стрічці соціальних мереж, таргетована на інтереси і поведінку користувача- 36.3%
• Статистичні зображення на сайтах (банерна реклама) продуктів, яку користувач шукав, але не купив - 34.2%

Також еMarketer зазначив, що більше половини респондентів використовують блокувальника реклами.

69686692_2980459048691182_3175774268352888832_n








Главная     О нас     Портфолио      Просчет стоимости     Бизнес-решения     Новости     Кабинет     Контакты     Карта сайта
Яндекс.Метрика