Жили і працювали Біллі, Донні, Тілі, Джонні, Санні. Всі вони займалися деревообробкою і випускали обрізну дошку. Все було добре, але одного разу прийшла криза, та ще й корумпованих чиновників привела. Сировина стала дорожчати, а продажі падати ...
БІЗНЕС НЕ УСВІДОМЛЮЄ НЕОБХІДНІСТЬ ІННОВАЦІЙ
Пилорама дісталася Санні від батька. Пережив не одну кризу і був впевнений, що інновації для тих, хто не вміє вести справи. Низька оплата праці гарантувала замовлення.
Результат: Санні не ввів нововведень у бізнес-модель і технології. Через рік продаж сировини був обмежений, мінімальна заробітна плата збільшена. Підприємство Санні оголосило себе банкрутом.
БІЗНЕС НЕ ВИРОБЛЯЄ СТРАТЕГІЮ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Джонні чув, що з відходів можна виготовляти паливну пеллету і продавати її закордон. Не розібравшись з вимогами до продукції і не оцінивши виробничі можливості, почав шукати потрібне обладнання.
Результат: Джонні інвестував в технологію, яка не підвищила доданої вартості його основного продукту. Змушений скуповувати відходи у своїх колег.
БІЗНЕС НЕ СТВОРЮЄ НЕОБХІДНУ ІНФРАСТРУКТУРУ ДЛЯ ІННОВАЦІЙ
Тілі завжди вмів збирати потрібних людей, в його команді був відмінний тех. фахівець, який генерував інноваційні ідеї. Тілі відправляв його до фінансистів, механіків, які не розуміли суті і необхідності нововведень.
Результат: Відсутність механізму впровадження інноваційних рішень не дало Тілі підвищити конкурентоспроможність підприємства.
БІЗНЕС НЕ МОЖЕ ЗНАЙТИ КОМПЕТЕНТНИХ ФАХІВЦІВ
Донні був прихильником авторитарного управління. Одного разу він оголосив курс на інновації! Але серед співробітників Донні всі були настільки слухняними, що не уявляли, як можна щось робити по-новому.
Результат: Спочатку Донні намагався сам керувати процесом, відвідував виставки сучасного обладнання. В результаті не знайшов підтримки в колективі і здався.
Біллі вивчив практики впровадження інновацій, зібрав фахівців і розробив стратегію розвитку. Закупив обладнання, яке збільшило рівень перерозподілу продукції і дозволило виготовляти як заготовку для будівництва і виробництва меблів, так і дорогі предмети інтер'єру.
Результат: Додана вартість продукції і замкнутий технологічний цикл дозволяють Біллі не реагувати на скачки цін на сировину.
Будь розумним, як Біллі, впроваджуй інновації правильно.
Творчий підхід від short.media