|
03190, г. Киев, ул. Щербакова, 4 E-mail: info@designstore.com.ua |
Бізнес-тенденції у 2017 році |
Ось ми і в 2017, у світі, де технології продовжують впевнено змінюватися, а цифрові медіа продовжують витісняти друковані. Як ЗМІ та видавництвам вдається й надалі утримувати свою аудиторію і забезпечувати свої доходи? Відповідь одна – адаптація. Потрібно пристосовуватись ще швидше, розумніше й ефективніше. Але з чого почати? Ключові тенденції 2017 року, які будуть корисними тим, хто прагне адаптуватись до викликів часу, зберегти свою актуальність, поліпшити цифрову стратегію і збільшити доходи. Мобільна легкість та швидкість Розробка програм – це тенденція, що триває вже кілька років, і не перестане бути актуальною й у 2017. Згідно з eMarketer, кошти Великобританії, виділені на рекламу розробки програм, досягнули 2,5 мільярдів фунтів до кінця 2016, що на 37% більше порівняно з 2015 роком. І цей показник, як очікується, виросте у 2017 році, особливо якщо враховувати просування програм для мобільних пристроїв. Мобільний програмінг просувається швидко, адже рекламодавці розуміють, що телефони стають все більш важливими для того, щоб зв’язуватися з користувачами. Цього року 75% глобального доступу в інтернет здійснюватиметься через мобільні телефони, а користувачі смартфонів зазвичай нетерпляче й нетерпимо ставляться до повільних чи незручних сайтів. Тож у цьому році варто сфокусуватися на мобільних версіях сайтів: як ваш сайт відображається на маленьких екранах і наскільки просто користувачам знаходити те, що їх цікавить Також важливо працювати з програмними партнерами, які пропонують більш вигідні рішення монетизації для мобільних пристроїв. Відкиньте несуттєве й зосередьтеся на швидкості – це також піде на користь вашому рейтингу в Google. Подумайте про те, як зростання популярності різних додатків для обміну повідомленнями може вплинути на взаємодію читачів із вашим контентом – погляньте на стиль чату в додатку для новин Quartz. Візуальна складова і аудіо З появою Facebook, Instagram, Pinterest та інших соціальних мереж, відбувся великий зсув в бік візуалізації. Користувачі жадають зображень та відео. Насправді контент, який містить зображення, отримує на 94% більше переглядів, ніж той у якому вони відсутні. Відеоконтент процвітає в соціальних медіа, і такі видавці як Economist експериментують з перетвореннями статей в такі собі слайд-шоу, відео з титрами. Також варто звернути увагу на таку тенденцію, як панорамні відео. Такі великі компанії як BBC та The New York Times уже використовують її. Але прийшов час для того, щоб це стало мейнстрімом у світі цифрових медіа. Панорамні відео створюють привабливе і захоплююче середовище, яке утримує увагу читачів і заохочує їх проводити більше часу на вашому сайті. Погляньте на те, як The New York Times використовує такі відео. Вони якісні, інформативні та інтерактивні. Також панорамні відео можуть бути дуже ефективні на вашому сайті, якщо їх використовувати у форматі реклами, бо вони незмінно популярні у користувачів і можуть допомогти вам набрати обертів. Водночас аудіо знову в тренді – разом зі збільшенням популярності подкастів споживачі вчергове відкрили для себе аудіо-контент. Тож поміркуйте, як ви можете створити більше візуального контенту: графіки, діаграми, а також короткі слайд-шоу та відеоролики. Такі форми можуть викликати більший інтерес у користувачів соцмереж, що дозволить збільшити трафік і заразом приверне увагу до ваших лонгрідів. Експериментуйте, створюючи аудіо з вашими інтерв’ю, тренінгами, коментарями та обговореннями. Передплата і членство в спільнотах Важливо постійно залучати нових людей, збільшувати охоплення і водночас утримувати постійну аудиторію. Саме на передбачуваних і постійних доходах ваш бізнес може протриматися у важкі часи. Прийміть менталітет безперервного експериментування з пропозиціями щодо передплат: додавайте контент та сервіси, правильно налаштуйте моделі ціноутворення. Наприклад, деякі цифрові журнали пропонують нетривалі передплати, що надають необмежений доступ до цифрових архівів на той період часу, доки користувач продовжуватиме платити. Ведення соцмереж, створення окремих сервісів, спільнот чи сторінок подій є перевагою, бо формує відчуття певної близькості, перетворює передплатника чи підписника на повноцінного й авторитетного члена спільноти. Дані, аналітика та персоналізація Що робить соціальні медіа таким потужними й захопливими? Висока персоналізація. Кожного разу, коли ви як користувачі натискаєте на посилання, картинку чи відео, соціальні мережі як Facebook чи LinkedIn запам’ятовують ваші вподобання і показують вам подібні матеріали в майбутньому. Це проста (хоч і зі складною технологією), але дуже ефективна тактика. Це одна з тих речей, які роблять Facebook 100-мільярдною компанією. Якщо ви хочете, щоб ваші матеріали потрапляли в стрічку якомога більшій кількості користувачів, то мусите пропонувати читачам те, що їх цікавить, мусите створювати персоналізований контент, що вступатиме у взаємодію з тим, що вони вже читали раніше. Персоналізація є ключем також і на фронті цифрової реклами. Звісно, традиційна реклама має свої переваги, однак багато маркетологів схиляються до того, щоб платити за рекламу, що персонально підлаштовується під кожного користувача. Це важливо, оскільки вигідніше працювати з тими партнерами, які монетизують дані про активність користувачів, щоб визначити, яку рекламу їм запропонувати. Цифрові медіа дозволяють вам відслідковувати поведінку аудиторії в деталях, тож майте на увазі, що ви видобуваєте; беріть до уваги інформацію про те, який контент переглядають та цінують, і дійте на основі цієї інформації. Однак слід зважати не тільки на поведінку мас, а й на поведінку окремих користувачів: якщо їхні фідбеки якісні й обґрунтовані, не варто нехтувати цим. Таким чином ви маєте змогу самотужки отримати цінну інформацію, що цілком може перерости в нові пропозиції, що зацікавлять підписників. Проаналізуйте, які можливості для бізнес-маркетингу, ви вже маєте. Атмосфера занурення Окрім персоналізації, Facebook надзвичайно успішний у створенні атмосфери занурення. Це те, над чим вони працюють кожного дня. Миттєві статті, панорамні відео та миттєві ігри, це всього лиш кілька недавніх нововведень які розробив Facebook для того, щоб зацікавити читачів, занурити їх у процес. Зверніть увагу на те, що для успіху необхідно створювати більш захопливі сайти і дивувати своїх читачів. Це можна зробити за допомогою ігор, відео, оглядів чи галереї із зображеннями. Під час розробки сайтів акцент варто зробити на матеріалі, що заохочуватиме користувачів брати участь у чомусь, взаємодіяти з контентом. Спілкування Сьогодні штучний інтелект є гарячою темою і на те є поважні причини. Чат-боти дозволяють читачам взаємодіяти з видавництвами чи ЗМІ, збирати й аналізувати інформацію про враження від прочитаного і вподобання. CNN були одними з перших, хто почав використовувати чат-ботів. Їхній бот має кілька дійсно вражаючих навичок. Наприклад, дозволяє читачам отримувати щоденний дайджест головних новин CNN, тобто пристосовується до того, чому надає перевагу читач. Іншими словами, чим більше ви говорите з ботом, тим кращі історії він вам пропонує. Читачі можуть також запитати бота про якусь конкретну історію з новин, таку як "Що відбувається з Brexit?" або "Як Обама відреагував на конфлікт в Сирії?" і відразу ж отримати відповідь. Та не варто забувати і про живе спілкування, адже незважаючи на наше цифрове перевантаження, зустрічі віч-на-віч досі дієві. Споживачі відчувають ентузіазм та запал через можливість отримати винятковий досвід. Ділові люди надихаються, діляться враженнями, розповідають про способи досягнення успіху й налагоджують нові партнерські зв’язки під час живого спілкування. На додачу, рекламодавці та спонсори надають значення новим шляхам впливу та зустрічам з потенційними клієнтами. Тому поміркуйте над тим, як влаштувати живі (та й віртуальні теж) зустрічі у вашій спільноті. Природна реклама Природна реклама – це тенденція кількох останніх років, але вона все ще буде мати першорядне значення в 2017 році. Побажання користувачів займатимуть центральне місце цього року. Це означає, що настирлива реклама, така, як автоматична відеореклама чи вікна, які автоматично з’являються, матиме значно менше шансів в цьому році. За даними недавнього дослідження, проведеного Facebook та IHS, ненав’язлива реклама буде становити 63% мобільної реклами до 2020. Простіше кажучи, маркетологи будуть все менше і менше платити за оголошення, які не є "природними". Якщо ви досі не впровадили зміни щодо цього, то в 2017 саме час це зробити. Технології. Віртуальна та доповнена реальність Подобається вам це чи ні, але ЗМІ та видання стають технологічно керованим бізнесом. Після придбання Washington Post, Джефф Безос втричі збільшив команду розробників та інженерів і почав використовувати аналітичні методи, що працювали на Амазоні, для того, щоб збільшити цифровий розмах компанії. Створення віртуальної та доповненої реальностей може бути дорогим, але це може стати каталізатором довгого шляху залучення та приваблення читачів. Великі компанії, такі як The Economist і The New York Times почали інвестувати в віртуальну та доповнену реальність в 2016 році і будуть продовжувати робити це і в 2017. Наприклад, The Economist недавно створив шестихвилинний відеотур зруйнованим музеєм, розташованим в Мосулі. Як глядачеві, вам буде здаватись, ніби ви перебуваєте всередині музею. Такого роду технології дозволяють користувачам зануритися в пригоду або побачити і прийняти зовнішні елементи і застосувати їх до своєї реальності, в режимі реального часу. Подумайте про це, адже ті мас-медіа, які зможуть адаптувати ці технології досить швидко, будуть провідними, коли настане момент перетворити це в гроші. Також поміркуйте над тим, щоб наймати до вашої команди людей не тільки з видавничою, а й з доброю технологічною базою (або ж розвивайте партнерство з високотехнологічними організаціями). Цифрове середовище сьогодні вимагає, щоб видавці та ЗМІ швидко адаптуватися, якщо вони збираються залишатися конкурентоспроможними. Тенденції, наведені тут, це лише верхівка айсберга, але з їхньою допомогою ви можете отримати хороший старт. Тож як ваша організація буде адаптовуватися до викликів часу в 2017 році? Автор Вікторія Костовська. |