Каталоги еволюціонують
Поліграфічна галузь завжди йшла в ногу з часом, вбираючи, наче губка, останні технологічні розробки та наукові досягнення. В останні десятиріччя галузь стає дедалі інноваційнішою. Сучасний друкований каталог поступово еволюціонував з монтгомерівського «Dream book» у видання з унікальними технічними характеристиками, в якому втілено всі можливості сучасного поліграфічного виробництва. Це, в свою чергу, створює величезний потенціал продажів.
Каталог – це засіб продажу
Слід розуміти, що в основі будь-якої покупки перебуває емоція. Заради емоції, тимчасового вау-ефекта чи викиду адреналіну людина готова на відчайдушні вчинки.
Акцент на індивідуальність
Команда PrintStore Group розглянула тенденції у світі сучасних друкованих каталогів. Насамперед це акцент на індивідуальність. Індивідуальність крокує поруч із креативністю дизайну, унікальністю стилю, неординарністю поліграфічного виконання каталогу. Сучасні можливості поліграфії дають змогу створювати партії унікальних каталогів – коли кожен окремий каталог з одного накладу може бути індивідуальним.
Каталоги формують довіру до бренду
Друковані каталоги підвищують довіру читача до бренду. Вони уособлюють стиль бренду, можуть розповісти читацькій аудиторії про цінності компанії та її місію. Тут спрацьовує психологічний момент, адже якісний каталог підкреслює стабільність та бездоганність.
Каталоги – ключові гравці в багатоканальному маркетингу
У сучасному світі компанії взаємодіють зі своїми цільовими клієнтами, використовуючи різні канали: друковані каталоги, веб-сайти та засоби електронного маркетингу. Компаніям, що пропонують товари чи послуги, важливо надати клієнтам змогу обрати найбільш прийнятний канал для комунікації. Нерідко навігація сайтами з великим асортиментом продукції надто важка для користувача. А в каталозі можна подати інформацію про товари чи послуги, які найчастіше замовляють онлайн. Проаналізувавши статистику покупок, компанії отримують своєрідну інструкцію, як визначити пріоритети в друкованому каталозі, на які групи товарів варто акцентувати увагу. Аналіз споживчих трендів свідчить, що покупці знову прагнуть купувати товари у звичайних магазинах. І саме паперові каталоги, особливо із вдалим контентом, полегшують процес вибору товарів у роздрібних мережах.
Прекрасним прикладом каталогу, що використовує доповнену реальність як додаткову можливість донести споживачеві найбільш значущу інформацію, є друкований каталог «Агроліга» компанії Syngenta, в якому на обкладинці впроваджено відеоінструкцію для партнерів компанії про програму лояльності.
Каталоги містять справжній контент
Споживачі відчувають недостовірність контенту. Тому важливо максимально реалістично подавати текстове та графічне наповнення. Фотошопом сьогодні навряд чи когось здивуєш: швидше навпаки, «дороблений» у такий спосіб імідж може викликати недовіру споживачів.
Каталоги приносять читачам користь
Каталоги можуть перетворюватися на інструмент продажу, щойно починають приносити користь своїм читачам. Наприклад, компанія-виробник харчування для чотириногих друзів може включати в свої каталоги лайфхаки, як правильно доглядати за тією чи іншою твариною.
Каталоги вікористовують креативну розповідь
Одним із найбільш визначальних трендів в сегменті друку каталогів сьогодні є сторітеллінг. Цікаві історії сприяють формуванню довіри в читачів. Пересічний споживач щодня перевантажений тоннами контенту, який часто-густо сприймається як спам.
WOW-ефекти в каталогах – скоріше потреба, ніж розкіш
Сучасна поліграфія відкриває перед замовниками друкованих каталогів надзвичайні можливості післядрукарської обробки: 3D-лаки, холодне фольгування, стерео- та варіозображення, доповнену реальність.
Каталоги потребують виняткової якості друку
Одна з основних передумов, завдяки яким друковані каталоги стають ефективним інструментом продажів, є надвичайно висока якість поліграфічного виконання. Важливо ще на етапі створення макету використовувати зображення високої якості, обирати якісний папір та застосовувати новинки післядрукарської обробки. Якісний каталог запевняє читача у високій якості товарів, розміщених на сторінках видання. Якщо команда маркетологів, дизайнерів, креативщиків і, зрозуміло, поліграфістів працювала у вірному руслі, каталог неодмінно сприятиме зростанню продажів.
Автор: Олег Дорошенко, директор PrintStore Group