03190, г. Киев, ул. Щербакова, 4
E-mail: info@designstore.com.ua
 

Главная  - Новости  - Як створити журнал мрії для своїх клієнтів і отримати Канського Лева  -

Як створити журнал мрії для своїх клієнтів і отримати Канського Лева

Авіакомпанія створила журнал мрії для своїх пасажирів!

Пасажири рейсу авіакомпанії TAM, що прямував із Мілана до Сан-Паулу, були чимало здивовані, коли знайшли на своїх місцях журнали із власним фото на обкладинці (кожний своє). 
Зміст журналу здивував не менше – адже матеріали журналів були персоніфіковані під кожного пасажира окремо: статті про їхні хобі, улюблені міста і місця відпочинку з друзями. Такий підхід до контенту дозволив ТАМ досягти результатів, про які більшість авіакомпаній могли тільки мріяти: журнал прочитали всі від першої до останньої сторінки, а середній час читання під час польоту збільшився на 1200% . Також 100% пасажирів забрали журнали з собою після польоту.

Почалося з того, що в авіакомпанії з’ясували, що менше ніж 11% їхніх пасажирів згадали, про що вони читали в журналах під час польоту. Також пасажири витратили менше 3% часу на читання журналу. Цифри не були задовільними, тому ТАМ вирішили радикально змінити ситуацію.

Для реалізації проекту ТАМ запросила до співпраці рекламну агенцію FCB Milan. Щоб створити персоніфікований контент, в процесі придбання квитків було використано Facebook Connect. Це дозволило дізнатися про інтереси, улюблені ресторани, книги і кіно кожного пасажира, а також отримати доступ до фотографій, новин, дат народження et cetera. Журнал отримав назву OwnBoard. Його мета: зробити так, щоб кожний клієнт відчув себе особливими і зрозумів, наскільки авіакомпанія піклується про нього.

Звісно, обсяг роботи для створення такого журналу і налаштування конфіденційності поки що не дають змогу робити подібне для кожного рейсу. З іншого боку експеримент з OwnBoard показав, що інтелектуальна інтеграція класичних та соціальних медіа разом із сучасними технологіями другу можуть суттєво оживити традиційну поліграфічну продукцію і зробити його набагато цікавішим для читачів.

А на завершення історії додамо, що компаніям ТАМ і FCB Milan вдалося привернути увагу не тільки пасажирів – вони отримали Бронзового Лева в Каннах за журнал OwnBoard.

1522561_975995219137585_2515369466718384439_o

10269115_975995335804240_1316371174222306527_o

12375308_975995112470929_3067020837702332324_o

12322509_975995339137573_3434868460969923635_o









Главная     О нас     Портфолио      Просчет стоимости     Бизнес-решения     Новости     Кабинет     Контакты     Карта сайта
Яндекс.Метрика