03190, г. Киев, ул. Щербакова, 4
E-mail: info@designstore.com.ua
 

Главная  - Новости  - ДУМКА ЕКСПЕРТА: Каталог повинен спонукати клієнта на конкретну дію: зателефонувати, подивитися, купити  -

ДУМКА ЕКСПЕРТА: Каталог повинен спонукати клієнта на конкретну дію: зателефонувати, подивитися, купити


Менеджер Анфіса Самойленко, Группа компаний Printstore Group :

Дизайн каталогів має бути максимально якісним і не перевантаженим. Головне завдання каталогу – бути ефективним інструментом продажу. Крім того, каталог має відображати і підкреслювати імідж компанії. Він покликаний донести до споживача інформацію про товари і послуги, що надаються компанією. Каталог повинен спонукати клієнта на конкретну дію: зателефонувати, подивитися, купити. Тому інформація має бути викладена в простій і доступній для всіх формі.

Найголовнішим візуальним компонентом каталогу є фотографії. Саме вони є головним стимулом продажів. Тому видавцеві не варто економити, ані на фотографі, ані на графічних дизайнерах, оскільки ці люди суттєво впливають на успішність і ефективність каталогу. Пам’ятайте, ваші комунікації з клієнтом повинні бути красивими!








Главная     О нас     Портфолио      Просчет стоимости     Бизнес-решения     Новости     Кабинет     Контакты     Карта сайта
Яндекс.Метрика