|
03190, г. Киев, ул. Щербакова, 4 E-mail: info@designstore.com.ua |
ДУМКА ЕКСПЕРТА: Каталог повинен спонукати клієнта на конкретну дію: зателефонувати, подивитися, купити |
Менеджер Анфіса Самойленко, Группа компаний Printstore Group : Дизайн каталогів має бути максимально якісним і не перевантаженим. Головне завдання каталогу – бути ефективним інструментом продажу. Крім того, каталог має відображати і підкреслювати імідж компанії. Він покликаний донести до споживача інформацію про товари і послуги, що надаються компанією. Каталог повинен спонукати клієнта на конкретну дію: зателефонувати, подивитися, купити. Тому інформація має бути викладена в простій і доступній для всіх формі. Найголовнішим візуальним компонентом каталогу є фотографії. Саме вони є головним стимулом продажів. Тому видавцеві не варто економити, ані на фотографі, ані на графічних дизайнерах, оскільки ці люди суттєво впливають на успішність і ефективність каталогу. Пам’ятайте, ваші комунікації з клієнтом повинні бути красивими! |