|
03190, г. Киев, ул. Щербакова, 4 E-mail: info@designstore.com.ua |
ДУМКА ЕКСПЕРТА: Ніколи не заявляйте корпоративні цілі і цінності, які в підсумку з яких-небудь причин не можуть бути реалізовані. |
Pavlovskaya Tatiana, директор з розвитку: Суть нашої корпоративної комунікації - орієнтованої на штат - в абсолютній цілісності. Реалізуємо ми її згідно з принципами, описаними нижче.
2. Частиною нашої ідеології є постійний розвиток, підвищення професійних якостей та мотивації. І ця політика реалізується не тільки у вигляді позитивних кейсів і порад професіоналів, які публікуємо в ФБ. Що важливіше, наші співробітники постійно беруть участь у тренінгах, семінарах і майстер-класах. Стосується це і офісу і виробництва. 3. Визначні дати і свята ми відзначаємо всім колективом. Ніяких закритих клубів - для керівників, наприклад - чи компаній по інтересах. Ми разом плануємо, обговорюємо формати і намагаємося залучити всіх максимально. Порада: ніколи не заявляйте корпоративні цілі і цінності, які в підсумку з яких-небудь причин не можуть бути реалізовані. Корпоративна комунікація повинна йти в унісон з конкретними діями, спрямованими їх втілення. Як приклад: якщо б ми просто говорили людям про важливість розвитку та актуалізації знань, але при цьому не організовували можливість відвідувати освітні заходи, вони б нам не вірили. Тому будьте послідовні, а комунікація та практичні дії вибудовуйте в один вектор. Не менш важливо і те, що концепція взаємодії та цілі повинні бути зрозумілі в результаті кожному. |