|
03190, г. Киев, ул. Щербакова, 4 E-mail: info@designstore.com.ua |
Forbes: 8 відмінностей між сильними і слабкими керівниками |
Від хорошого начальника залежить все в цьому світі. Сподіваюся, у вас був такий же досвід, як у мене, коли відмінний менеджер виводить вашу роботу на наступний рівень. Звичайно, не всім так пощастило. Будучи менеджером, важливо пам'ятати про свій вплив на робочому місці. Чи робите ви всіх кращими? Або завдаєте їм біль, не усвідомлюючи цього? Ось 8 пунктів, що показують різницю між сильними і слабкими керівниками. 1. Сильні менеджери сконцентровані на прогресі, слабкі — на процесі Так, вам потрібен якийсь процес, щоб тримати співробітників під контролем. Але коли контролю занадто багато, ви вбиваєте творчість. А це те, що в кінцевому підсумку веде до успіху будь-яку організацію. Не кидайте його. Не бійтеся налаштовувати або видаляти процеси, щоб допомогти вашій команді вийти за рамки звичного. Заохочення прогресу, а не процесу, важливо для довгострокового зростання вашої компанії. 2. Сильні менеджери завжди вибирають правильну справу, слабкі менеджери просто роблять все правильно Діловий світ іноді може здатися гігантською грою «Цар гори». Знаєте, це дитяча гра, де одна дитина стоїть на вершині пагорба, і всі намагаються збити її з ніг? Сильні менеджери розуміють, що так не треба керувати. Якщо ви дійсно хочете, щоб ваша компанія піднялася на вершину, вам потрібно надихнути інших і допомогти їм в їхніх кар'єрах. Коли всі доберуться до вершини пагорба, ви зможете залишатися там довше. 3. Сильні менеджери змагаються самі з собою, слабкі — конкурують з іншими Кращі менеджери розуміють, що їхній єдиний противник — вони самі. Ви не повинні турбуватися про кар'єрні траєкторії ваших колег. Порівняння себе з іншими принесе тільки гіркоту. Дивіться всередину, щоб знаходити способи ставати кращим кожного дня. Стимулювання подібного мислення серед ваших співробітників піде на користь всім. 4. Сильні менеджери працюють з певною метою, слабкі — для оплесків Співробітники бачать, коли ви працюєте тільки заради грошей. Це особливо актуально для мого покоління. Ми цінуємо позитивний вплив більше, ніж отримання великої зарплати. Ви керуєте на основі власного прикладу? Топ-менеджери, такі як Джон Рід з медичного стартапу Keet Health, кажуть, що це найкраще: «Ми приймаємо рішення виходячи тільки з одного питання: «Що краще для пацієнта?» Наші співробітники цінують свою роботу, тому що знають, що вона має сенс — пріоритети їхніх проектів засновані на впливі і значенні, а не тільки на кінцевому результаті». Він не самотній. Багато інших лідерів — від Тоні Шия із Zappos до Хамді Улюкаї з Chobani — також прищеплюють культуру, «засновану на причинах», у своїх корпораціях. 5. Сильні менеджери мислять з позиції «Так, і ...», слабкі — з позиції «ні, але ...» Сильні лідери розуміють, що інновації не народжуються від стереотипного мислення. Цю концепцію я дізнався на курсах комедійної імпровізації в Чикаго. Кращі шоу були засновані на принципі «Так, і ...». Хтось говорив щось смішне, і інші актори повинні були прийняти і обіграти цю ідею. 6. Сильні менеджери поважають ваш час, слабкі — витрачають його Ніхто не хоче витрачати весь день на нараду, де нічого не вирішується. Але занадто багато хто з нас робить саме це! Розумні менеджери розуміють, що одна справа — тримати співробітників у курсі, і інша справа — витрачати час на непотрібні зустрічі. Кращі менеджери поважають час своїх співробітників, обмежуючи кількість нарад. Якщо ви можете щось повідомити по електронній пошті, зробіть це. Не запрошуйте всіх співробітників на нараду, яка вимагає присутності всього декількох людей. Можливість членів команди ефективно використовувати свій час допомагає кожному стати більш продуктивним. 7. Сильні менеджери заохочують відпустку, слабкі змушують уникати її Немає нічого кращого, ніж розслабитися і насолодитися відпусткою. На жаль, приблизно половина співробітників у США не використовує всі свої оплачувані дні відпустки. То що ж криється за цим менталітетом «роботи без відпочинку»? Багато слідують йому з побоювання, що вони щось втратять або навіть втратять роботу, тому що взяли відпустку. Але користі від цього на роботі немає. Перевантажені співробітники відчувають стрес і вигорання, а їхня продуктивність падає. Як менеджер, ви маєте прямий вплив на те, чи використовують ваші співробітники дні відпустки. Заохочуйте їх взяти таку необхідну перерву, щоб вони могли повернутися з новими силами і зарядженими енергією. 8. Сильні менеджери розглядають помилки як можливості для навчання, слабкі менеджери лають за них Помилки і невдачі — велика частина процесу навчання. 23-річну Опру Уїнфрі звільнили з роботи репортером. Стівен Кінг у 24 роки жив зі своєю сім'єю в трейлері, підробляючи прибиральником. Вони використовували ці ситуації як можливості вчитися і рости. Так саме має бути і в діловому світі. Завжди є можливість подивитися на помилки як на можливості для навчання. Вам потрібен позитив або ви дуже зайняті, лаючи своїх співробітників? Пам'ятайте, що позитивне і негативне ставлення — заразні. Те, як ви реагуєте, коли щось йде не так, впливає на моральний дух вашої команди і майбутню продуктивність. |