Ступінь залученості команди у робочі процеси – один з найважливіших чинників, який впливає на результати роботи. Адже вмотиваний професіонал може показати результати, які перевершать очікування замовників і партнерів.
А ми в свою чергу отримали новий досвід і знання, які допоможуть зробити нашу роботу більш ефективною. За цінні поради і яскраві враження дякуємо організаторів, спікера та гостей, а також особисто Alyona Zhupikova!
ПІДСУМКИ МАЙСТЕР-КЛАСУ «Залученість персоналу» від британського спікера Метт Кребтрі.
Є спікери зі світовим ім'ям, а є зі світовим досвідом. Метт Кребтрі безсумнівно належить до других! Він не піариться в інтернеті, у нього немає акаунта в Instagram або Youtube, але він завжди є там, де є високі бізнес-результати його клієнтів.
Протягом 15 років у консалтингу до нього приходять клієнти виключно за рекомендацією. А на питання, чим ви відрізняєтеся від інших спікерів, Метт з гордістю відповідає: «Запитайте це у моїх клієнтів!»
28 січня відбувся вже п'ятий візит Метта до Києва, організований компанією KA Group (оператор бізнес-заходів преміям-класу).
І цього разу він провів інтерактивний майстер-клас на тему «Залученість персоналу». За один день 100 власників і керівників бізнесу дізналися, як підвищувати замученість співробітників; як мотивувати і надихати свої команди; як зробити так, щоб вони повірили в їхню ідею, і пішли за ними!
Про що ж говорив Метт? Ділимося з вами ключовими рекомендаціями і порадами британського практика:
На що впливає залученість і до яких змін для досягнення успішності компанії вона призводить?
У компаній з високою залученістю:
• на 17% вище продуктивність
• на 20% вище продажу
• на 70% менше нещасних випадків на робочому місці
• на 41% менше прогулів і лікарняних
• на 59% нижче плинність кадрів
Як вибрати систему вимірювання залученості?
Є два використовуваних варіанти:
1. Стандартне опитування (використовуєте універсальні питання, які стосуються галузі).
2. Власне опитування (ви самі готуєте питання мовою вашої компанії і на теми, що близькі компанії).
Порада Метта: Найращим рішенням про те, який з варіантів вибрати – найняти стороннього професіонала, який допоможе вам створити власне опитування.
Як часто у вашій компанії проводиться оцінка залученості персоналу?
Яке value отримує співробітник, менеджер і компанія від проведеного опитування?
Ми заповнюємо стандартні форми необхідні для звітів і дотримання бюрократії.
У той же час, ані менеджер, ані співробітник не отримують від цього задоволення і результату.
Порада Метта: часті перегляди і оцінка залученості дають можливості вашим співробітникам рости і розвиватися швидше.
Також залученість тісно пов'язана з продуктивною комунікацією. Звідси наступне питання, що заслуговує на увагу спікера:
"Як посилити комунікацію у вашій компанії?"
1. Як часто ви проводите загальні збори всієї компанії? Хто говорить на них? За статистикою, більшість співробітників приходять на такі зустрічі бо у них немає вибору. І частіше вони слухають, ніж говорять.
Порада Метта: збирайтеся меншими групами, де робота керівників буде не виступати, а слухати. Середньостатистична людина цілком готовк працювати в тих умовах, які їм надаються. Але якщо ви хочете найкращих - вони обов'язково будуть просити для себе найкращого.
2. Чи відправляєте ви важливі новини поштою, електронною розсилкою? Спробуйте замість цього скористатися відео-блогом. Якщо у вас не дуже добре виходить в перші рази - тренуйтеся замість того, щоб закинути. Відео - це наша сьогоднішня реальність.
3. Чи проводите ви спеціальні заходи для своїх клієнтів? Доберіться краще до "передової лінії" вашого бізнесу: туди, де відбувається безпосередній стик між вашими товарами і вашими клієнтами в реальних умовах.
Кілька порад, інсайтів і спостережень від Метта щодо поліпшення залученості персоналу, застосування яких однозначно допоможе вам покращити показники.
АЛЕ! Тільки в разі, якщо ви почнете ці поради застосовувати:
• Якщо людина цінує себе, вона буде наполягати на хороших умовах роботи.
• Якщо ви працюєте в open-space кожному потрібно таке місце, де людина може працювати самостійно (наодинці).
• Найменш задоволені своїм робочим місцем люди у віці від 35 до 45 років, а не мілленіали. Знаєте чому? Всі робочі місця на сьогоднішній день роблять для мілленіалов, щоб було весело, зручно, яскраво. А людям 35-45 років це не потрібно, тому вони і незадоволені.
• Співробітники з великою кількістю неформальних зон як мінімум в 2 рази більше задоволені своєю роботою. А як відомо, чим більше задоволені співробітники, тим вони продуктивніше працюють. А це в свою чергу приносить більше грошей бізнесу.
• Для забезпечення різноманітності робочих зон не треба великих вкладень - будьте креативним.
Поради Метта про те, як змінити стиль управління, щоб він надихав і мотивував вашу команду:
• Як виглядає лідер, що надихає?
Дійсно, лідер, що надихає, більше цікавиться, чим хоче здаватися цікавим. Робота лідера - слухати.
• Задавайте Страшенно Хороші Питання (ЧХВ) - питання, які змушують людей зробити паузу і задуматися, перш ніж відповісти.
Тільки не забувайте, що одного разу заданий ЧХВ з плином часу перестає бути таким.
• Відповідаючи за співрозмовника на своє ж запитання, ви робите "ведмежу послугу", оскільки не залучаєте його до діалогу і робите його ж більш дурним, ніж розумним.
• Всі наші відносини з людьми – найважливіша складова успіху. І, на жаль, практично в кожній організації зустрічаються конфліктні співробітники, з якими нам доводиться комунікувати.
Пам'ятайте: талановиті люди - це прем'єр-ліга. Їх не можна втрачати, оскільки це золотий запас вашої компанії. Тому з ними потрібно вибудовувати відносини.
Будь-які зміни в компанії, в тому числі і робота над залученням персоналу, можуть викликати в людях страх. І це нормально, оскільки вашим співробітникам потрібен час "переварити" інформацію, яку ви їм дали. Дозвольте їм реагувати.
Short-list рад Метта ґрунтується на тому, що "завдання лідера: визначити реальність і вселити наді"
• Говоріть менше, питайте більше;
• Використовуйте психологію частіше за авторитет;
• Визначайте реальність і даруйте надію;
• Залучайте співробітників до зміни якомога раніше;
• Проявляйте емпатію до реакцій співробітників. Прийміть той факт, що співробітники не завжди реагують на зміни так, як ви очікували;
• Дайте співробітникам час сприйняти інформацію про зміни;
• Допомагайте їм рухатися далі в потоці змін.
Коротко про спікера Метт Кребтрі:
Британський експерт з лідерства, мотивації і змін; SelfMadeMan: до 28 років став директором $500 мільйонної телекомунікаційної компанії, а в 31 він став одним з наймолодших керівників в Barclays Bank;
Більше 15 років консультує і ініціює ключові зміни в компаніях зі списку Fortune-500: BARCLAYS, BDO, BNP PАRIBAS, Dell, HP, McDonald's, Red Bull, Samsung, Shell та інші.
Застосовуючи дані поради на практиці, ви зможете змінитися самі і змінити вашу команду.
Дійте!