|
03190, г. Киев, ул. Щербакова, 4 E-mail: info@designstore.com.ua |
ДУМКА ЕКСПЕРТА: Можливості сучасної поліграфії - квантовий стрибок в дії! (частина друга) |
Про деталі успішної взаємодії зі світовим брендом Coca-Cola я розповів у першій частині матеріалу (https://bit.ly/2Y2FUIa). У другій частині зосередимось на висновках, які можна зробити. Тож, на основі цього яскравого кейсу можна запропонувати рекомендації для компаній, які випускають власні корпоративні видання. А, головне, також мріють здійснити подібні квантові стрибки. 1. PrintStore Group рекомендує переглянути концепцію інформативного наповнення журналу. Оскільки зазвичай аудиторія корпоративного журналу – це рядові співробітники компанії, основну увагу в журналі приділіть саме їм: висвітлюйте кейси особистого успіху та досягнень співробітників як в житті, так і безпосередньо в компанії. Популяризуйте видання серед простих співробітників компанії, зробіть кожен вихід видання очікуваним, активізуйте внутрішнє спілкування, обмін досвідом та яскравими кейсами з використанням доповненої реальності. 2. За допомогою доповненої реальності у вигляді потокового відео в журналах можна реалізувати безліч можливостей: *** |