В епоху, коли більшість людей активно користуються мобільними
пристроями для отримання інформації, могло здатися, що друковані
матеріали стануть реліквією. Але насправді все зовсім інакше, згідно з
новими дослідженнями від Bentley’s Center for Marketing Technology (CMT)
на замовлення International Association of Professional Brochure
Distributors (IAPBD).
Дослідження показує: переважна більшість
співробітників готелів на стійці реєстрації вважають, що брошури є
найкращим засобом допомоги своїм гостям. Серед висновків: - 98% співробітники стійки виступають за використання друкованих засобів масової інформації; - 94% опитаних готелів надають інформацію для відвідувачів за допомогою брошур; -
83% респондентів вважають доступність друкованих засобів масової
інформації надзвичайно важливим інструментом у комунікації з гостями,
тому що саме друкованій продукції відвідувачі надають перевагу у першу
чергу.
"В епоху мобільних
телефонів і пристроїв гості, як і раніше, на стійці реєстрації шукають
очима друковані брошури і карти для відвідувачів. Дані показують
важливість вдало розміщених друкованих матеріалів, що привертають увагу
гостей і сприяють взаємодії з співробітниками закладів", - говорить
директор СМТ Ян Крос.
В опитуванні було розглянуто 1560 відповідей
від професіоналів готельного бізнесу в США, Канаді, Франції, Німеччині,
Ірландії та Греції.
|