03190, г. Киев, ул. Щербакова, 4
E-mail: info@designstore.com.ua
 

Главная  - Новости  - Про мотивацію та самореалізацію від видатних бізнесменів  -

Про мотивацію та самореалізацію від видатних бізнесменів

Селф-мейд мільйонери та мільярдери часто пишуть біографічні книги, де роповідають особисті й такі різні історії про дитинство і перші заробітки, натхнення та цілі, а також - мотивацію й досвід, які допомогли впоратися з труднощами і реалізувати себе.

Пропонуємо добірку надихаючих книг про бізнес та саморозвиток, які допоможуть по-іншому поглянути на світ великих грошей і неодмінно підкажуть як досягти успіху.

19989589_1575839482486486_8355514775650871320_n

"До біса все! Берись і роби!" Річард Бренсон
Бренсон - яскрава, неординарна особистість. Його кредо - брати від життя все. Це означає не боятися робити те, що хочеш. При цьому абсолютно неважливо, чи достатньо у тебе знань, досвіду чи освіти. Якщо є голова на плечах і достатньо запалу в душі, будь-яка мета буде по плечу. Життя коротке, щоб витрачати його на речі, які не приносять задоволення. 
У розширеній версії свого бестселера Бренсон пропонує правила життя, які повинні допомогти кожному на шляху до творчості, духовного зростання і самовираження. Книга несе величезний заряд оптимізму, мудрості та віри у можливості людини.

"Як чашка за чашкою будувалася Starbucks", Говард Шульц
Говард Шульц став генеральним директором Starbucks у 1987 р. і за наступні роки перетворив її з невеликої фірми з шістьма кавовими магазинами в інтернаціональний бізнес, працюючий в 50 країнах світу. У даній книзі - історія Starbucks, яка доводить, що компанія може забезпечувати стабільно високий прибуток і не жертвувати при цьому своїми принципами - ставитися до співробітників і клієнтів з любов'ю і повагою, незмінно пропонуючи їм продукт і сервіс вищої якості. 
Ця книга - must read для всіх, хто хоче дізнатися секрет успіху компанії і заразитися ентузіазмом Говарда Шульца, здатного, здається, знайти вихід з найвідчайдушніших ситуацій і побачити можливості там, де інші не здогадуються шукати.

"Як 5 доларів перетворити в 50 мільярдів. Прості правила великого інвестора", Уоррен Баффет
Дана книга - це друге видання бестселера, значно перероблене і доповнене. У ньому проаналізовані принципи, складові та сутність підходу Баффета до інвестицій і представляють собою своєрідний звід правил ведення бізнесу, управління фінансами і людьми, визначення вартості компанії. 
Серед десятків книг про правила Баффета, цю книгу виділяє аналітичний підхід і глибокий аналіз.

"Бізнес зі швидкістю думки", Білл Гейтс
Білл Гейтс - легенда комп'ютерного бізнесу, створив Microsoft Corporation - одну з найбільших транснаціональних корпорацій, багато в чому визначальну сьогоднішній стан світового ринку інформаційних технологій. У своїй книзі Білл Гейтс ділиться своїми ідеями щодо організації бізнесу, заснованого на використанні інформаційних технологій. 
Примітний погляд на дану тему «з точки зору бізнесмена», для якого інформаційні технології - не самоціль, а чудовий інструмент для ефективного ведення бізнесу. У книзі наведені приклади успішного вирішення реальних бізнес-завдань, що стояли перед Microsoft та іншими відомими компаніями.

"Блумберг про Bloomberg", Майкл Блумберг
Майкл Блумберг - культова фігура для багатьох бізнесменів. І не тільки тому, що він яскрава особистість, мільярдер, один з найбагатших людей в світі, мер Нью-Йорка, творець і власник інформаційного агентства Bloomberg - провідного постачальника фінансових новин по всьому світу. Для багатьох ім'я Блумберга - це синонім інновацій, сміливості і нестандартного, хоча і вкрай виваженого підходу до бізнесу. 
У своїй книзі Майкл Блумберг розповів про те, як йому вдалося досягти всього, чого він домігся, і описав історію свого життя й своєї компанії.

"Від нуля до одиниці. Як створити стартап, який змінить майбутнє", Пітер Тіль
Як створити компанію з нуля, привести її до успіху, зробивши лідером ринку? Пітер Тіль, підприємець, який створив платіжну систему PayPal, і перший інвестор Facebook, вважає, що основа будь-якого успішного стартапу - унікальний продукт, що дає компанії виграшний статус монополії. 
Тому одна з важливих умов виживання будь-якого проекту - вміння засновників дивитися на світ по-новому, щоб помітити виграшну ідею, яку ніхто ще не розвинув. Саме ці ідеї, вперше озвучені на лекціях в Стенфордському університеті, лягли в основу книги Пітера Тіля.

"Кличте мене Тед", Тед Тернер
Вся правда про життя незвичайного медіамагната, розказана їм самим і його друзями і близькими - від Білла Гейтса до Джейн Фонді. 
Тед Тернер змінив сам принцип подачі новин на телебаченні. Угоди, які він здійснював, щоб перетворити свою маленьку компанію в медіа-імперію, стали легендою. Він завжди був схильний до авантюр, не раз стояв на грані повного краху, але незмінно вигравав. Його не зламав навіть світова фінансова криза. 
Це хроніка перемог і поразок Теда Тернера - його важкого дитинства, далеко не завжди прямого і легкого шляху на Олімп «четвертої влади» і непростих стосунків із жінками. 
Історія, яка буде цікава кожному, хто не пасує перед труднощами, хоче стати господарем власної долі, змінити своє життя і досягти багато чого!


"Від Dell без посередників", Майкл Делл
Автор книги Майкл Делл - голова правління і головний керівник Dell Computer Corporation. Заснована на простій ідеї - постачання високоякісних комп'ютерів безпосередньо кінцевому споживачеві. Книга Майкла Делла - не просто історія створення і розвитку Dell Computer Corporation, це погляд одного з лідерів світового бізнесу на проблеми управління підприємством. 
Прочитавши «Від Dell без посередників», можна дізнатися думку автора про те, чому на початку компанії краще мати маленький капітал, ніж великий; чому співробітники представляють більшу небезпеку для компанії, ніж конкуренти; як можна використати слабкості конкуруючої компанії, зайвий раз підкреслюючи свої переваги, і багато іншого.

"Як я створив Walmart", Сем Уолтон
Сем Уолтон - безсумнівно, король роздрібної торгівлі XX століття. Усього за кілька десятиліть він перетворив маленький магазин у центрі провінційного містечка в найбільшу в світі мережу роздрібної торгівлі Walmart. У своїй книзі Сем Уолтон пише про натхнення, сміливість, оптимізм і важку працю, які дозволили йому «осідлати» мрію і стати лідером світового бізнесу. 
Ця книга - не просто історія успіху. Це своєрідний підручник по веденню торговельного бізнесу, написаний справжнім професіоналом. Надзвичайно скромний, але завжди впевнений у своїх силах і можливостях, Сем Уолтон ділиться своїми спостереженнями, чесно і відкрито розповідає про великий бізнес.

"Як працює Google", Ерік Шмідт і Джонатан Розенберг
В епоху, коли все змінюється швидше, ніж встигаєш це помітити, найкращий вихід – залучити розумних, творчих людей і створити для них середовище, в якому вони могли б придумувати нові ідеї і розвиватися. Як працює Google розповість, як цього домогтися. 
Сторінка за сторінкою голова ради директорів Ерік Шмідт і віце-президент Джонатан Розенберг розкривають секрети, як їм вдалося побудувати велику компанію. Ви дізнаєтеся, як в Google розвивають корпоративну культуру, залучають талановитих фахівців, придумують інновації, вирішують складні завдання і все з численними історіями з життя Google, які публікуються вперше.








Главная     О нас     Портфолио      Просчет стоимости     Бизнес-решения     Новости     Кабинет     Контакты     Карта сайта
Яндекс.Метрика