|
03190, г. Киев, ул. Щербакова, 4 E-mail: info@designstore.com.ua |
Що відбувається, коли виняткова потреба Замовника зустрічається з особливою готовністю Виконавця на прикладі проекту для компанії "Айсберг" |
Що відбувається, коли виняткова потреба Замовника зустрічається з особливою готовністю Виконавця. Незважаючи на стрімке зростання та розвиток електронних майданчиків, просування послуг і товарів за допомогою друкованого каталогу лишається сучасним та актуальним рішенням. Друковані каталоги є невід’ємною частиною перемовин з потенційними та існуючими клієнтами. Адже яким би теплим не був діалог, за допомогою «живого» каталогу завжди можна розширити коло питань, отримати від клієнта додаткові запити на супутні послуги/товари. Каталог демонструє як сам продукт, так і ставлення компанії-виробника до свого продукту, бізнесу і, що важливо (!!!), до своїх клієнтів. І чим вищі якість та складність друкованої продукції, чим цікавіші дизайнерські й технічні рішення, реалізовані в каталозі, тим довше триває життя видання. Альянс «ВИРОБНИК-ПРОДУКТ-КАТАЛОГ» може бути надзвичайно ефективним, й надалі ми спробуємо довести, чому саме. Перед дизайнером та автором макета Замовника постало завдання, щоб майбутній каталог відповідав рівню та враховував специфіку продукції, що випускається. Але як поєднати непоєднуване? Формат каталогу та холодильне обладнання!? Нашим експертним завданням було запропонувати гідні варіанти... Щоб замовник вибрав найкращий з них! «Під час роботи над такими складними проектами як каталог «Customized Solutions For Restaurants & Retail» важливо вміти слухати й чути одне одного, захоплюватися майстерністю одне одного (мене, наприклад, підкорив високий професіоналізм фотографів Замовника в зйомці таких великих і складних об’єктів як холодильне обладнання). А для нашої компанії дуже важливим виявилася довіра Замовника в прийнятті рішень щодо технічних аспектів (питань виробництва)», -- зазначає Надежда Пирецкая, менеджер PrintStore Group. Контент було створено з особливою увагою до споживача: каталог має гідний рівень фотографічного наповнення, прекрасно підготовлений з редакторської точки зору. Перед запуском замовлення до друку було ретельно підготовлено та опрацьовано всі деталі майбутнього видання. Папір для друку блоку обрано з легким глянцевим блиском, а для його захисту застосовано ВД-лак. Видання вийшло вишуканим. Не просто каталог, а каталог-фотоальбом! Грація геометрії в поєднанні з нестандартними великими габаритами (формат -- 300х280 мм) і такими ж великими фотографіями. На обкладинці використано матову ламінацію та вибірковий УФ-лак, що також підкреслило ексклюзивність каталогу і представленої в ньому продукції. Окремо хотілося б сказати про болісну для поліграфістів тему: терміни... У випадку з «Customized Solutions ...» час ніби прискорився, й частина його просто розчинилася... Як встигнути в терміни (до призначеної виставкової дати)? Але слова Замовника просто підкорили серце менеджера поліграфії: «Ми маємо встигнути! Без цього каталогу виставковий стенд не буде повноцінним... Це єдине ціле: виставковий стенд та КАТАЛОГ». Приємно, що нам вдалося дотриматися високих вимог замовника! |